Wednesday, December 18, 2013 @ 2:43 AM  0 stares

Assalamualaikum :) Hihihihi okay birthday aku dah lepas dah. On 16th December pagi pagi bangun dah dpt text from my beloved friends. Okay terharu hahahaha. Sebab semua orang yg aku harap akan wish dkt aku, succesfully wish! Hahahaha. Cuma ada seorang je... Btw dkt fb & twitter pun ramai yg wish omg thank you :) Abah tanya nak makan apa, aku cakap tak payah hahaha and abah tanya dkt abah taknak ucap apape ke? Eleley mengada abah, Happy Anniversary abah, semoga abah & mak kekal sampai jannah yeee :) Tapi yang tak best, madd wish lambat ;c cedih taw itewww. Penat katanya. Huuuuu cedih :c

And then on 17th December, kakak mad wish. Ekekekeke guwa bangga jap ah. Hahaha kak ipaq wish kot malu itewww *tutup muka dgn bear* Finally im sixteen already yayy! Cewonoknyewwwww. Boleh ambil lesen hahaha. Aku ingat esok nak pergi daftar dkt tsdc. Nasib baik ada yani, ada kawan hihihihi. Takdelah bosan sgt kot. Excited aku nak bawak motor pergi sekolah hahahahaha. Lepastu boleh merendekk sensorang hahaha. Boleh pergi ts, mekdi lake apa semua tapayah nak suruh org hantar dah kikiki. 


Miraa


Intan Syafiqah 

Mubarak

Aten

Pikah

Shyqa

Kak Mah

Syifaa

Isyah

Qilah

Yani

Aip mana boleh tahu apa yg aku panggil dia kekeke

Ni muka birthday girl dulu dan sekarang hahahaha amacam comel idokk? kekekeke~



Thanks semua yg wish birthday I huhuhu I sgt appreciate korang punya wish. Thanks uolls :*