Wednesday, July 10, 2013 @ 2:39 AM  0 stares

Bismillahirahmanirrahim. Assalamualaikum w.b.t. Annyeong. Lamanya aku tak update blog -,- hehehe biasa lah org penting katakan cewahhh kemain aku. Okay jgn nak mengarut. Alhamdulillah, harini dah 1 Ramadhan 1434 Hijrah. Siapa tak puasa jatuh tgn! Aiyokkk bagitau mak Hehehehe kidding. Alhamdulillah, aku masih diberi peluang untuk merasakan nikmatnya puasa even first day dah dalam "kawasan jepun". Faham faham je lah okeng. Aku rasa macam tak percaya dah masuk bulan puasa. Cpt sgt masa berlalu. Cpt sgt dah bulan 7. Cpt sgt dah nak akhir tahun. Cpt sgt dah nak masuk form 5. Cpt sgt dah nak......... spm............. emm taknak ckp pasal spm *tutup mata*

Ya Rabb, aku bersyukur kerana masih diberi kesempatan untuk menjalani ibadah puasa pada tahun ini. Semoga engkau akan meredhai segala amalan yg ku lakukan sepanjang Ramadan al-Mubarak ini. Semoga amalan ku akan meningkat berganda ganda, Ya Allah. Semoga syawal yg akan dtg, akan menjadi syawal yg terbaik untuk keluarga ku bersama ahli keluarga aku yg baru. Aameen ya rabbal-alameen.

Hehehe speaking about syawal, i've already bought my baju raya! Tapi............. Tak lawa sgt sebab it's not my first choices. Disebabkan 2 baju yg aku nak tu takde size kecik & mahal, i've to choose other baju kurung. Last minute okay aku beli baju ni. Dah dekat pukul 7.00 malam baru cari baju kurung yg lain. Sedih gila kot tak dpt baju kurung yg aku nak. Itew cedihh angatt :'< 

Btw, aku sedih sbb takde sape nak teman aku shopping tahun ni. My sister balik one day before raya. Mangkuk kakak aku tu. Baru nak kikis gaji dia hohohoho ;) Tapi takpe, aku dah janji dgn pikah nak bershopping. Banyak lagi persiapan raya nak beli. Tudung, kasut and others. Haihh money, come to mama.......

Lastly, im wishing all of you, Selamat Menjalani Ibadah Puasa. Puasa penuh-penuh tau. Jgn mengada nak ponteng. To smokers, sila tahan nafsu anda untuk merokok kikiki ;p And also, Salam Ramadhan al-Mubarak to all my friends, madd, pikah, isyah, yani, ecah, kak mah, intan, hanun, kak mira, meera putra, kak teha, kak shero, hilal and all my classmates especiall my crush fikri hehehehe jk jk :p