Tuesday, February 12, 2013 @ 9:19 AM  0 stares


Assalamualaikum ebelibadi annyong ~~~ Yuhuuu hahaha ohkay gila. Disebabkan aku tak boleh nak tukar twitcon aku oleh kerana twitter sial tu memang cari nahas so aku decide nak update blog *cakap satu nafas doh* hahahaha tepuk tangan sikit sebab berjaya tahan nafas. Eh? Hahaha what ever. Actually aku taktaw nak hapdate gapo. So buat buat taw je lah. Eh apa yg aku sedang katakan ini homaigatzz. Engkorang dah tengok belum mv BAP - Oneshot ? Kalau belum pi tengok cepat kat pakcik youtube. Seriously homaigatzz daebak gila gila gila *jerit sampai 9 octave* Meh gua ceritakan pasal kejadian gua tengok mv BAP - Oneshot ni memandangkan gua takde story yg best.

First biasalah aku bangun bangun dgn muka sememeh air liur basi kat mulut aku pi mandi dulu. Then teringat yang harini mv Oneshot keluar. Aku dgn semangatnya on laptop and wifi. Then dah bukak dah, tak tengok lagi terus aku download tetiba....... Pungggggggggggg !!!! Opocot mak engkau, eh? Hahahaha tetiba guruh. So aku dengan sedihnya muka nak nangis keluar hingus meleleh sedut balik keluar bilik tutup wifi. Hahahaha haram betapa jijiknya sedut balik hingus euwww. Betapa besarnya dugaan yang harus ku hadapi untuk menonton mv Oneshot ni haaaa. 

Then dalam pukul 5 petang, hujan berhenti. Alhamdulillah. Gigih aku lompat katil then berlari keluar bilik untuk bukak wifi. Ceh padahal tak sampai 5 langkah weh hahahaha. Lol idc. Terus on laptop then bukak youtube sekali dgn twitter and facebook eh fb. Hahaha lol. Sekali aku tengok tudiaaa #Youngjae dgn #BAPOneShot trending fulamak aii. Kuat penangan BAP ni *tepuk tangan* Well time aku tengah menyedapkan diri atas katil, eh? Tetiba mak dtg. Biasalah, bebel hahaha cikgu aku ckp kalau mak kita tengah membebel, biarkan sebab dia tengah hilangkan stress. Kalau tak nanti dia hipertensi then mulalah tekanan darah naik. That's why lah ramai lelaki menghidapi sakit jantung sebab diorang selalu pendam. So kaum Adam, jangan pendam kemarahan anda *tarik nafas in out in out* 

So sambil mak aku tengah bebel bebel pasai aku yg asyik menghadap kpop, aku bukak lah Oneshot tu dgn full volume. Eh jangan salah sangka, bukan taknak dengar mak aku membebel tapi sebab earphone aku hilang. Okay what, at least tak lah nampak rude sgt depan mak aku. Mak aku pun watlek je then tetiba the beginning of Oneshot ada pulak scene atas kapal dgn perempuan berbikini. I was like what the fck man what the fck. Homaigatzz dah lah dgn mak aku kat sebelah aku hahaha dengan gelabahnya aku cepatkan video tu. Then nasib baik lah mak aku ckp dia nak tengok buku sekolah aku. Aku pun haa kan je lah apa yg mak aku nak buat lantaklah idc. Aku sambung tengok Oneshot. And korang ada perasan tak scene yg only Zelo eating grapes while the others are drinking wine. Hahaha homaigatzz baby Zelo. Dont worry, you'll be legal to drink alcohol once you are reaching 20 okay my baby jello xx :*

Then aku menumpukan sepenuh perhatian dekat mv Oneshot. Sebarang text yg masuk tidak ku layan disebabkan aku terharu tengok Yongguk and the others yg semangat nak selamatkan Youngjae. Al-kisahnya, Youngjae kena culik then kena pukul sampai berdarah and i was like what the hell why are you hitting my Youngjae you stupid ass. Nampak tak betapa emotionalnya aku hahahaha. And yg paling tak boleh blah, that stupid ass gantung tag dekat leher Youngjae kononnya kalau nak selamatkan Youngjae kena bagi duit tebusan $10000000 and i was like homaigatzz bij Youngjae is more expensive okay hahahaha. Then Yongguk and the others terpaksa curi duit untuk selamatkan Youngjae. Then bila diorang kasi duit tu dekat that stupid ass, tetiba diorang tembak Youngjae and i was screaming lol no joke okay i was screaming like hell sampai mak aku tutup telinga and tanya why hahaha selamba badak aku jawab diorang bunuh suami aina and my mum was like ish karang aku pang budak ni kang sebulan tak boleh makan nasi hahahahaha. Time Youngjae kena tembak hahaha omg Zelo's expressions is really funny hahaha i laugh till i cant even breath hahaha omg. Then berlakulah scene tembak menembak between Yongguk, Himchan, Jongup, Daehyun and Zelo with stupid ass and the gang. Yg sedihnya semua mati hahaha aku nangis kot time tu hahahaha idk if my mum know or not that his daughter is crying upon her husband's death hahaha omg.

And here's the twist. Tetiba diorang rewind balik and start time Yongguk nak bagi duit dekat that stupid ass tetiba ada polis datang and tangkap diorang semua. And time tu barulah aku faham kenapa. The truth is Youngjae tu pengkhianat. Dia sebenarnya polis and nak perangkap Yongguk and others. Sad isn't? I was like omg Youngjae how can you do that to Daehyun ahh nappeun namja. Hahahaha. And that's how Youngjae trending on twitter.

That's the end. Lol tadi kemain aku kata taktahu nak update apa. Tengok tengok tediaaaa panjang hahaha lantak lah kisah pulak aku. Eh geram aku bila ternampak gambar Yongguk, Daehyun and Himchan posing dgn bij bij yg berbikini tadi omg. Lucky bukan my baby Zelo. Oh dia still underage, please jaga kesucian dia okay. Eh? Lol lol. Okay fine aku stop kbye ppyong ~~