Sunday, January 27, 2013 @ 12:19 PM  0 stares

Assalamualaikum people. 26/1/2013 adalah hari yg paling gila bila dia cakap benda yg buat aku jadi gila. Who? Hmm lets just call him Mr. H okay. So that day, dia text aku dulu. The first text from him in 2013. After that things happened. He texted me " Assalamualaikum how's life " and bla bla bla. Sampai la satu text ni bila dia tanya aku suka lelaki yg macam mana. Time tu, aku tak expect apape pun. Then hmm... Tengok je la pic ni okay....



Kuning - him
Biru - me

Gila kan? Someone yg aku anggap cuma abg since aku form 2 suka kat aku and wanna make me as his future wife. Aku memang tahu dia ada perasaan kat aku. Since aku declare dgn dia, dia dah cakap yg dia suka aku and nak couple dgn aku. Tapi aku ada Muhammad b. Muhd Zailani. And i wont cheat to him. Aku sayang muhammad. Even dia dah banyak kali sakitkan hati aku apa semua, tapi aku still sayang and suka dia. Bila dgn Mr. H , aku betul betul anggap dia just as my brother. Not more than that. Dah banyak kali aku explain kat dia yg aku tak suka dia and just anggap dia abg. Tapi dia still macamni... I cant do anything. Itu hak dia. Bila dia bagi text macamni, aku terus ckp dgn muhammad. And muhammad pun sakit hati dgn dia sebab tindakan dia dah melampau. Hm idk what to say dah. Aku sekarang ni buntu. I try to cheer up myself dgn Kpop. Its the only thing that i can do to cheer myself. I just dont know...... Its just too hard for me.....