Friday, March 29, 2013 @ 8:49 AM  0 stares

Hye assalamualaikum annyong hashimnikka yeorobun. So harini hari Jumaat 29/3/2013 apak ah cuti nak habis dah omg. Homework still tak siap lg :( Someone tolong buat dkt gua pelishhhh....... Well, aku saja je nak update. Tkde benda nak story sgt pun tp...... ah nak update jugak!!!!!

Hari Selasa haritu 26/3/2013 birthday Xiumin(exo m) god im super duper excited. Well ehem i stans EXO k. Banyak woo hadiah dia dpt from fans. Untung ah jadi idol kegilaan ramai. Pastu hari Rabu 27/3/2013 gua keluar dgn bebudak kelas gua dgn sapi pikah apek izat and adik adik nad main bowling. Syakir tak ikut. Aku whatsapp dia, dia ckp demam. Elehhh. Aku baru first time main bowling. Emm first tamao main, malu hehe. Pastu try jugak. Last last dpt ranking number 3 omg cant believe it. Baru first main dah ranking number 3. Bangga jap muahahahahaha. Then pergi mkn kfc. Sapi suruh kongsi, aku takmao. Pikah perli boleh ke habis mkn sorg sorg. Last last habis hahahaha. Jgn pandang ringan kat aku okay :p Perut macam tong drum.

Lepas diorang balik, aku sapi pikah dgn nadia jalan jalan. Sampai depan The Store yg dah tutup tu, jumpa purse. Kitorang cam hesitate ah, nak ambil tengok ke tak. Ada pulak india ni kt belakang kitorang, dia tengok je purse tu. Last last kitorang ambil jugak ah purse tu takut si india ni ambil curi pulak. Kitorang bukak purse tu, ada phone Corby je. Try lah bukak contact, nak call family/kwn empunya purse tu. Last last dia bubuh password. Ape ke bodohnya pi letak password dekat contact pulak tu. Bangang tak bangang. Kalau dekat msj takpe gak blergh. Tunggu punya tunggu nasib baik org tu call and lastly dia dtg ambil. Pikah ckp lain kali jgn cuai.

Sekarang dah pukul 11.47 pm means dkt Korea dah pukul 12.47 pm. Harini birthday Gikwang!!!!!!!!!! Saengil chukkha hamnida oppa #HappyGKDay semangat kpoppers trendingkan #HappyGKDay . Nak masuk bulan April. Birthday Ken dgn Sehun akan menjelma tak lama lg. Cant wait for their birthday. Nak wish banyak banyak hahahaha. Btw tadi Music Bank G.Na menang uolls tak boleh blah Ilhoon nak jugak buat speech hehe tp dia tetap cute omomo. Lepastu Teen Top masuk ikut pintu audiences and guess what? Si Chunji dgn Changjo duduk dgn fans omg omg omg. The fans were so lucky. Nasib baik bukan abe L.Joe gua kalau tak hmm merajuk dgn dia ok gedik hahaha. L.Joe punya earing harini apak besaq gedabak yg penting dia sgt sgt sgt cute. Ok tu je kot nak cerita :p Boring kan hidup aku? Haih apa boleh buat. Night fellas jaljjayo :)

Gua and Sapi. Knp gua pendek gila ni? :(

Geng geng bowling td tapi apek dgn izat takde.